21.12.06

Un Nadal de poesía

Chegan as vacacións do Nadal e desde a biblioteca queremos facervos chegar as nosas propostas de lectura. Na web do instituto podedes consultar a nosa guía de libros para o Nadal e aquí deixámosvos os dous poemas que ofrece estes días o recanto da poesía do punto de lectura. Son dous dos nosos poetas: Gael González, alumno de 2º BACH-A, e Erea Fabeiro, de 1º BACH-B. Boas vacacións e que o novo ano veña cargado de felicidade e de... libros!


EL AVIADOR HERIDO

Adoro la ducha,
la delicadeza del vapor coqueteando con mi cabello,
el ronronear de las gotas acariciando mis orejas,
mis ojos, mi nariz, mis mejillas, mis labios…

Adoro la mampara,
que hace de un lugar tan cotidiano como la ducha
nido, cobijo,
tal y como el ataúd lo es de un vampiro,
tal y como las madrigueras lo son de los hurones.

Amo la ducha,
y estoy seguro de que ella me ama a mí,
pues ella me canta, me susurra,
roza con mil soplos mi desnuda inquietud.
En ella yo soy, escucho, nazco, broto, vuelo, vuelo y vuelo,
en ella yo demonio, yo híbrido, yo Gaeru.

En ella muero, resisto, desparezco, me encuentro.
En ella armonía, intimidad, paz…
la ducha…
la cuna del híbrido, la mecedora del olvido,
yo… el escalofrío amigo, el aviador herido.

Adoro la ducha,
la fiereza del agua colisionando contra mi pensamiento,
contra mis amarguras,
Masajeando y restañando cada sueño roto,
cada ilusión perdida,
en ella familiaridad, silencio, avenencia, perpetuidad,
en ella yo soy, escucho, nazco, broto, vuelo, vuelo y vuelo
en ella yo demonio, yo híbrido, yo Gaeru.

Adoro la ducha,
la delicadeza del vapor coqueteando con mi cabello,
el ronronear de las gotas acariciando mis orejas,
mis ojos, mi nariz, mis mejillas, mis labios…


En ella yo todo, infinitud, perennidad, inmortalidad,
en ella yo demonio, yo híbrido, yo Gaeru,
en ella escucho, nazco, broto, vuelo, vuelo y vuelo…
yo… el escalofrío amigo, el aviador herido.

Gael González Rodríguez, 2º BACH-A


MULLERES LÚA

Vexo lúas, moitas lúas.
Lúas sen voz e lúas cegas.
Lúas de beizos selados.
Vexo lúas condenadas
Á escuridade.
Sometidas a soles
que queiman e cegan.
Soles de cor rubia sangue.
Lúas encarceradas
nas tebras e na ignorancia.
Cegadas pola luz ferinte
Proveniente de infernais soles.
Lúas de ás cortadas
que nunca pudieron
alzarse no ceo.
Lúas malditas
ás que a eterna escuridade
lles impide ver as estrelas.
Pero tamén vexo
lúas de mulleres
que loitan por refulxir
nese ceo escuro.
Loitan por gañar
o seu posto merecido xunto ó sol.


Erea Fabeiro Rey, 1º BACH-B

1 comentario:

Anónimo dijo...

A primeira poesía paréceme algo estraña. Gústame moito o tratamento que fai de algo tan cotidiano como o é a ducha. De como pódese transformar en...como dicilo, un torrente de tantos sentimentos do autor. Pero hai algo que me inspira curiosidade. ¿A que se referirá con Gaeru?